Hier vindt je antwoorden

VEEL GESTELDE VRAGEN

Na het bezoeken van onze website kun je nog specifieke vragen hebben. Hier vindt je de meest gestelde vragen. Indien je vraag en antwoord er niet tussen staat kun je het beste contact met ons opnemen.


VRAAG & ANTWOORD

De meest gestelde vragen


HANDIGE LINKS





CONTACT

Telefoon: 06-15052785 / 06-25134723
Whatsapp: 06-25134723
Mail: info@deboedelkoerier.nl
  • Kan ik ook meerijden met De Boedelkoerier?
  • Hoe groot is de wagen?
  • Vervoeren jullie ook witgoed?
  • Kan ik nog annuleren?
  • Hoe geef ik wijzigingen door?
  • Kunnen jullie ook helpen met demonteren/monteren?
  • Kan ik na afloop ook weer thuis afgezet worden?
  • Rijden jullie ook ’s avonds?
  • Wat zijn laadkosten?
  • Vervoeren jullie ook een bed?
  • Vervoeren jullie ook scooters?
  • Rijden jullie ook in het weekend?
  • Kan ik ook ergens een tussenstop maken?
  • Rijden jullie ook naar de vuilstort/grofvuil?
  • Kan ik ook een factuur krijgen?
  • Kunnen jullie mij ook thuis ophalen?
  • Ben ik verzekerd?
Kan ik ook meerijden met De Boedelkoerier?

Ja, dat kan. Afhankelijk van de wagen kunnen er 1 of 2 personen meerijden.

Hoe groot is de wagen?

Onze wagens variëren van 12m3 tot 17m3. De maximale laadlengte bedraagt 4 meter en de maximale laadhoogte 2 meter. Onze planspecialist zorgt altijd dat er een wagen komt die past bij de door u opgegeven boedel. Geef dus duidelijk en compleet op wat u wilt vervoeren en dan kunnen wij een inschatting maken of het vervoer mogelijk is.

Vervoeren jullie ook witgoed?

Jazeker! Wij kunnen u met alle soorten witgoed helpen.

Kan ik nog annuleren?

Ja, u kunt annuleren/afzeggen tot 24 uur voor uw reservering. Dit is geheel kostenloos. U kunt uitsluitend per email annuleren op info@deboedelkoerier.nl. Annuleert u later, of bent u niet aanwezig, dan rekenen wij 85% annuleringskosten van de afgesproken ritprijs.

Hoe geef ik wijzigingen door?

U kunt alles wijzigen. Datum, tijdstip, adressen, inboedel. Het enige dat wij van u vragen, is dat u dit doorgeeft aan ons per email op info@deboedelkoerier.nl. Dit kan tot uiterlijk 1 dag vantevoren.

Kunnen jullie ook helpen met demonteren/monteren?

Ja, onze ‘BoedelTillers’ zijn uitgerust met alle benodigde gereedschappen. Zolang het gaat om montagewerk van bedden of kasten kunnen wij daarbij helpen. De kosten hiervoor zijn afhankelijk van de hoeveelheid werk en worden verrekend tegen € 11,00 per 15 minuten (per BoedelTiller).

Kan ik na afloop ook weer thuis afgezet worden?

Ja, dat kan, mits u het van tevoren opgeeft. U betaalt € 8,50 extra + € 0,81 per kilometer.

Rijden jullie ook ’s avonds?

Ja, wij rijden ook ’s avonds. Hier kennen we echter wel een meer beperkte beschikbaarheid in. Tevens dienen wij rekening te houden met openingstijden van winkels waar het gaat om de bezorging van nieuwe meubels.

Wat zijn laadkosten?

In de basis ritprijs zijn alle kilometers gedekt inclusief 15 minuten laden en 15 minuten lossen. Dit is natuurlijk niet altijd genoeg. Duurt het langer, dan komen er extra laad- en/of loskosten bij. Deze kosten bedragen € 11,00 per 15 minuten (per BoedelTiller).

Vervoeren jullie ook een bed?

Ja, als u een bed wilt vervoeren dan helpen wij u graag. Een bed past immers niet in uw auto. Dit kan het vervoer zijn van een tweedehands bed, maar ook de bezorging van een nieuw bed.

Vervoeren jullie ook scooters?

Ja, als u een scooter wilt vervoeren, dan kunnen wij u daarmee helpen. De scooter wordt met spanbanden aan de laadvloer gebonden en kan dus tijdens het vervoer geen kant op.

Rijden jullie ook in het weekend?

Ja, ook in het weekend is De Boedelkoerier beschikbaar. Op zaterdag tegen normale tarieven en op zondag tegen 150%.

Kan ik ook ergens een tussenstop maken?

Ja, u kunt meerdere adressen opgeven. Een tussenstop is dus geen probleem. Voor elk extra adres betaalt u een vergoeding van € 0,81 per kilometer.

Rijden jullie ook naar de vuilstort/grofvuil?

Ja, ook om grofvuil naar de vuilstort te brengen, kunt u ons inschakelen. U rijdt dan zelf even achter ons aan om u te legitimeren. Dan wordt het niet gezien als zakelijk afval en is het gratis.

Kan ik ook een factuur krijgen?

Achteraf krijgt u altijd een factuur op de mail als betaalbewijs.

Kunnen jullie mij ook thuis ophalen?

Ja, dat kan, maar kost wel geld. Net als met een gewone taxi dus. De overweging is aan u of u voor het gemak van ophalen willen gaan, of dat u liever kosten bespaart en zelfstandig naar het eerste adres komt.

Ben ik verzekerd?

Uw goederen zijn bij ons verzekerd. Voor alle informatie verwijzen we u naar onze Algemene Voorwaarden.



Wil je weten wat het je gaat kosten?

GEBRUIK DAN SNEL ONZE TARIEFBEREKENAAR!


OVER ONS

Wij zijn de partner om al uw goederen en meubels te laten verhuizen, bezorgen en (de)monteren: Laat ons het werk maar doen!

Wij rijden naar de winkel en bezorgen uw aankoop! Met zorg transporteren wij op alle gewenste locaties uw meubels/producten.

ONZE TRANSPORT-MODELLEN